Covid-19 Informatie

Beste consument,

De gezondheid en veiligheid van onze consumenten en medewerkers is onze belangrijkste prioriteit. We houden de situatie nauwlettend in de gaten en handelen op basis van de meest recente informatie en aanbevelingen van de overheid.

Gezien de situatie in ons land, doen we ons best om je op welke manier dan ook te helpen. Onze excuses als de reactietijden langer zijn dan je van ons bent gewend.

Je kunt als volgt contact met ons opnemen:

Service Contact Center
(0172) 468 300
Facebook
Contactformulier
Ma-vr: 8.30 - 17.00 uur
Za-zo: gesloten

Support Hub

Servicebezoeken

Als je bezoek van een technicus nodig hebt, raden we je aan eerst contact op te nemen met ons Service Contact Center om te zien of we je misschien kunnen helpen zonder dat er iemand bij je hoeft langs te komen.

Als jij of één van je familieleden of huisgenoten momenteel koorts of acute ademhalingssymptomen hebben die kunnen wijzen op een verkoudheid of griep, boek dan geen servicebezoek tot minstens 7 dagen nadat alle symptomen zijn verdwenen.

Als je al een servicebezoek hebt geboekt, dan vragen we je dit opnieuw te doen. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Om de gezondheid en veiligheid van onze werknemers te waarborgen heeft Electrolux aanvullende eisen voor service-technici tijdens servicebezoeken en bij het ophalen van reserveonderdelen bij ons logistieke afhaalpunt, geïmplementeerd. Dit betekent dat onze service-technici direct contact, waaronder het schudden van handen, kunnen vermijden, gezichtsmaskers kunnen dragen, aanvullende vragen kunnen stellen over je gezondheid en een latere bezoekdatum kunnen voorstellen.

Bezoek onze showroom op afspraak

Je bent vanaf 3 maart van harte welkom in onze showroom want deze is weer open en alleen op afspraak te bezoeken. Maak een afspraak via showroom@electrolux.nl of telefonisch 0172-468468 optie 3. Er kan ook gebruik gemaakt worden van een video afspraak door te bellen via whatsapp of skype. Neem hiervoor even telefonisch contact op 0172-468468 (optie 3 selecteren).

Kookworkshop

Helaas is het tijdelijk niet mogelijk om een kookworkshop of kookdemo te volgen bij de Librije of in onze cookingclub in Alphen a/d Rijn vanwege de huidige COVID-19 maatregelen.

Het is momenteel wel mogelijk om onze nieuwe AEG virtuele Cooking Club te volgen waar onze chefkok de verschillende basisprincipes van de combi stoomoven zal presenteren. Kijk op de AEG virtuele Cooking Club pagina voor meer informatie en schrijf je nu in.

Het is nog steeds mogelijk artikelen in onze webshop te bestellen

We begrijpen het belang van het behoud van een gezond klimaat binnenshuis in deze uitdagende tijden en we verzekeren je dat we vanuit onze webshop een snelle en veilige service blijven verlenen. Officiële AEG onderdelen en accessoires worden dan ook nog steeds aan huis geleverd.

Om iedereen te kunnen dienen, nemen we alle passende maatregelen om voldoende voorraad te hebben. Daarnaast bieden we een uitgebreide selectie luchtreinigers, stofzuigfilters en hygiënische reinigingsproducten voor een gezond klimaat binnenshuis.

  • basket
    Het is nog steeds mogelijk artikelen in onze webshop te bestellen

    We nemen alle passende maatregelen om ervoor te zorgen dat we voldoende apparatuur en accessoires op voorraad hebben om iedereen van dienst te zijn. Daarnaast bieden we een uitgebreide selectie luchtzuiveringsapparaten en hygiënische reinigingsproducten voor een gezond klimaat binnenshuis.

  • phone
    Contact Center

    Door de richtlijnen van de overheid te volgen, is ons Contact Center-team voorbereid om vanuit huis te werken en je tijdig en accuraat verder te helpen.

  • delivery
    Leveringen

    Onze betrouwbare logistieke partners houden zich aan de strikte gezondheids- en veiligheidsregels zodat alle bestellingen veilig en op tijd worden geleverd.