Exclusive Care Registratie

AEG VX9 stofzuiger, RX9 robotstofzuiger, FX9 stofzuiger, QX9 steelstofzuiger, QX8 steelstofzuiger, CX7 2in1-steelstofzuiger met 18V HD-accu tonen niet allen op het gebied van techniek en design, maar ook op het gebied van service.

Wie kiest voor een AEG QX9, QX8 / CX7 steelstofzuiger, FX9 stofzuiger, VX9 stofzuiger of RX9 robotstofzuiger kan een speciale exclusieve service verwachten. Dit begint met de registratie van het product op de website van AEG en eindigt met een exclusieve opstuur-en-aflever service, Exclusive Care. Met de opstuur-en afleverservice bieden we het gratis verzenden van het product en de gegarandeerde verwerking, reparatie en retourneren van het product binnen 72 uur.

Zo werkt de Exclusive Care service:

1. Product registreren

Registreer uw Exclusive Care product online.

Product registreren

2. Contact

Onze klantenservice is bereikbaar van Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 17:00 - Tel. (0172) 468 300.

Naar contactformulier

3. Opstuur- & afleverservice

Gratis verzenden van het product en gegarandeerde verwerking, reparatie en retourneren van het product binnen 72 uur.
*De aangegeven tijden zijn alleen geldig in Nederland m.u.v. de Waddeneilanden en niet in het weekend en op feestdagen.