Probleem
- Op het display van mijn koffiemachine staat de melding algemeen alarm.
Heeft betrekking op
- Koffiemachine Inbouw
Oplossing
1. Het is mogelijk dat de binnenkant van het apparaat vuil heeft opgehoopt. Reinig de binnenkant van het apparaat grondig, zoals omschreven in de sectie 'Reiniging en onderhoud' van de gebruikershandleiding. U heeft wellicht een zaklamp nodig om beter en grondiger te kunnen zien of er vuil in het apparaat zit.
Instructievideo:
2. Zet de machine na voltooiing UIT met de hoofdschakelaar aan de rechterkant (om de hoofdschakelaar te gebruiken moet u het apparaat uittrekken) en doe hem na een paar seconden weer AAN.
Opmerking: Indien u de koffiezet eenheid heeft gereinigd met zeep of in de vaatwasser, moet u de binnenkant van de infuser een beetje invetten en proberen deze een beetje te bewegen om het vet over het oppervlak uit te spreiden.
3. Als het bericht na uitvoering van de bovenstaande handelingen nog steeds wordt weergegeven, kan er een probleem zijn met een functioneel onderdeel. Dit kan worden opgelost door de servicedienst.
4. Neem contact op met onze servicedienst voor een afspraak.
Wanneer de bovenstaande suggesties het probleem niet hebben opgelost, adviseren wij een bezoek van een technicus aan te vragen.