Ondersteuning voor Koop rechtstreeks bij AEG
Aanbevolen artikelen voor Koop rechtstreeks bij AEG
- Wat zijn de leveringsopties?
- Kan ik zelf een leveringsdatum en tijdstip kiezen?
- Hoeveel bedragen de installatiekosten en de kosten van overige services?
- Welke, eventueel betalende, services bieden jullie aan bij thuisleveringen?
- Kan ik een levering plannen?
- Waar vind ik accessoires en onderdelen?
- Ik ben van mening veranderd over mijn gekochte apparaat - kan ik dit apparaat retourneren?
- Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
- Welke betalingsmethodes kan ik gebruiken?
- Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?
Zoek meer hulp artikelen
Zoeksuggesties
Leveringen en retour
Wachten op een levering? Antwoorden op veelgestelde vragen over het plannen, ontvangen en retourneren van bestellingen
Klantenservice
Heb je vragen of feedback over je aankoop? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Installatie en services
Hulp nodig bij het installeren van een nieuw apparaat? Antwoorden op vragen over services en garanties.
Bestelling
Mist de orderbevestiging of zoek je informatie over de bezorgstatus? Vind informatie over hoe verder te gaan.
Betaling en facturatie
Wachten op een levering? Antwoorden op veelgestelde vragen over het plannen, ontvangen en retourneren van bestellingen.