Ondersteuning voor Koop rechtstreeks bij AEG

Aanbevolen artikelen voor Koop rechtstreeks bij AEG
- Hoe lang duurt het voordat mijn stofzuiger geleverd wordt?
- Hoeveel bedragen de installatiekosten en de kosten van overige services?
- Kan ik zelf een leveringsdatum en tijdstip kiezen?
- Wat zijn de leveringsopties?
- Hoe en wanneer kan ik AEG benaderen voor hulp?
- Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
- Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?
- Vraag over je aankoop?
- Ik ben van mening veranderd over mijn gekochte apparaat - kan ik dit apparaat retourneren?
- Waar vind ik accessoires en onderdelen?
Zoek meer hulp artikelen
Zoeksuggesties
Leveringen en retour
Wachten op een levering? Antwoorden op veelgestelde vragen over het plannen, ontvangen en retourneren van bestellingen
Klantenservice
Heb je vragen of feedback over je aankoop? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Installatie en services
Hulp nodig bij het installeren van een nieuw apparaat? Antwoorden op vragen over services en garanties.
Bestelling
Mist de orderbevestiging of zoek je informatie over de bezorgstatus? Vind informatie over hoe verder te gaan.
Delivery & Returns
Wachten op een levering? Antwoorden op veelgestelde vragen over het plannen, ontvangen en retourneren van bestellingen.