Ondersteuning voor Koop rechtstreeks bij AEG
Aanbevolen artikelen voor Koop rechtstreeks bij AEG
- Hoe kan ik een klacht indienen?
- Hoe en wanneer kan ik AEG benaderen voor hulp?
- Hoeveel bedragen de installatiekosten en de kosten van overige services?
- Wat zijn de leveringsopties?
- Waar vind ik accessoires en onderdelen?
- Wat als ik mijn apparaat gebruik binnen de omruilperiode van 14 dagen?
- Ik wil meer te weten komen over een product dat ik wil bestellen. Waar kan ik meer informatie vinden?
- Ik ben van mening veranderd over mijn gekochte apparaat. Kan ik dit apparaat retourneren?
- De voorziene levertermijn is verstreken, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat kan ik doen?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat kan ik doen?
Zoek meer hulp artikelen
Zoeksuggesties
Leveringen en retour
Wachten op een levering? Antwoorden op veelgestelde vragen over het plannen, ontvangen en retourneren van bestellingen
Klantenservice
Heb je vragen of feedback over je aankoop? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Installatie en services
Hulp nodig bij het installeren van een nieuw apparaat? Antwoorden op vragen over services en garanties.
Bestelling
Mist de orderbevestiging of zoek je informatie over de bezorgstatus? Vind informatie over hoe verder te gaan.
Delivery & Returns
Wachten op een levering? Antwoorden op veelgestelde vragen over het plannen, ontvangen en retourneren van bestellingen.