De AEG App geeft aan dat mijn luchtreiniger niet beschikbaar is

Laatst bijgewerkt 30-12-2022 14:32

Probleem

  • De AEG App geeft aan dat mijn luchtreiniger niet beschikbaar is.

Heeft betrekking op

  • Luchtreiniger
  • AEG App

Oplossing

Wanneer de luchtreiniger niet wordt weergegeven in de AEG App , kunnen de volgende mogelijkheden een oplossing bieden.

  1. Controleer of de stekker van de luchtreiniger aangesloten is op een werkend stopcontact.
  2. Controleer of de luchtreiniger aanstaat.
  3. Controleer of de Wi-Fi verbinding van uw modem of router werkt, start eventueel het modem of de router opnieuw op.
  4. Controleer of de luchtreiniger niet buiten het bereik van de Wi-Fi Router geplaatst is. Verplaatst tijdelijk de luchtreiniger binnen 10 meterafstand van de Wi-Fi router.
  5. Trek de stekker van de luchtreiniger uit het stopcontact, wacht een aantal minuten en stop de stekker weer in het stopcontact en zet de luchtreiniger weer aan.
  6. Sluit de AEG App af op uw smartphone of tablet.
  7. Verwijder de AEG App van uw smartphone of tablet en installeer de App opnieuw.
  8. Verwijder de luchtreiniger uit de AEG App en verbind de luchtreiniger opnieuw met de AEG App. Om de luchtreiniger opnieuw te verbinden kunt u hier klikken voor de instructie.


AEG Smart Home
AEG Smart Home

Een Smart Home voor je apparaten en gemoedsrust ervaringen voor een beter, aangenamer en duurzamer leven.

Onderdelen en accessoires
Onderdelen en accessoires

Vind originele reserveonderdelen of accessoires voor je apparaat in onze webshop en laat ze direct bij jou thuis leveren.