Probleem
- De AEG App geeft aan dat mijn luchtreiniger niet beschikbaar is.
Heeft betrekking op
- Luchtreiniger
- AEG App
Oplossing
Wanneer de luchtreiniger niet wordt weergegeven in de AEG App , kunnen de volgende mogelijkheden een oplossing bieden.
- Controleer of de stekker van de luchtreiniger aangesloten is op een werkend stopcontact.
- Controleer of de luchtreiniger aanstaat.
- Controleer of de Wi-Fi verbinding van uw modem of router werkt, start eventueel het modem of de router opnieuw op.
- Controleer of de luchtreiniger niet buiten het bereik van de Wi-Fi Router geplaatst is. Verplaatst tijdelijk de luchtreiniger binnen 10 meterafstand van de Wi-Fi router.
- Trek de stekker van de luchtreiniger uit het stopcontact, wacht een aantal minuten en stop de stekker weer in het stopcontact en zet de luchtreiniger weer aan.
- Sluit de AEG App af op uw smartphone of tablet.
- Verwijder de AEG App van uw smartphone of tablet en installeer de App opnieuw.
- Verwijder de luchtreiniger uit de AEG App en verbind de luchtreiniger opnieuw met de AEG App. Om de luchtreiniger opnieuw te verbinden kunt u hier klikken voor de instructie.