De AEG Wellbeing App geeft de foutmelding "Filter niet herkend" weer

Laatst bijgewerkt 29-1-2021 10:15

Probleem

  • De AEG Wellbeing App geeft de foutmelding: "filter niet herkend" weer.
  • Ik krijg steeds de foutmelding "Filter niet herkend" in de AEG Wellbeing App.


Heeft betrekking op

  • Luchtreiniger AX91

Oplossing

De filter van een luchtreiniger zijn uitgerust met een Smart-tag. Een Smart-tag meet de blootstelling aan fijne deeltjes en registreert de resterende levensduur van het filter. Via de AEG Wellbeing App kan u de resterende levensduur van het filter bekijken en geeft aan wanneer het filter vervangen moet worden. 

  1. Wanneer er een wit puntje op de bovenzijde van de luchtreiniger blijft knipperen, kan het zijn dat er iets mis is met de Smart-tag.
  2. Verwijder nooit de Smart-tag van een filter. Dit maakt het filter onbruikbaar en dient er een nieuw filter te worden gekocht.
  3. Controleer of de Smart-Tag aan de bovenzijde van het filter niet beschadigd is.
  4. Neem contact op met onze Service afdeling.


Onderdelen en accessoires
Onderdelen en accessoires

Vind originele reserveonderdelen of accessoires voor je apparaat in onze webshop en laat ze direct bij jou thuis leveren.