Het Wi-Fi-symbool van mijn luchtreiniger knippert en kan geen verbinding maken met het Wi-Fi-netwerk

Laatst bijgewerkt 14-5-2021 08:21

Probleem

  • Waarom knippert de Wi-Fi-indicator op het bedeinings paneel van mij  luchtreiniger?
  • Mijn luchtreiniger kan niet verbinden met het Wi-Fi-netwerk.

Heeft betrekking op

  • Luchtreiniger
  • AEG Wellbeing App

Oplossing

Een knipperend Wi-Fi-symbool betekent dat uw luchtreiniger geen verbinding kan maken met het Wi-Fi-netwerk

  • Zorg er eerst voor dat je de nieuwste versie van de AEG Wellbeing App hebtt, dat je Wi-Fi werkt en dat je luchtreiniger zich binnen het bereik van uw router bevindt (binnen 10 meter).
  • Probeer vervolgens je luchtreiniger opnieuw aan de AEG Wellbeing App toe te voegen. Zorg er daarbij voor dat je een 2,4 GHz wifi-netwerk selecteert en het juiste wachtwoord voor het Wi-Fi netwerk invoert. Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.
  • Mocht dit niet lukken, dan kan het ook zijn dat er een probleem is met je router. Probeer je router opnieuw op te starten. Bij de meeste routers hoeft alleen de stekker uit het stopcontact gehaald te worden, 10 seconden wachten en vervolgens de stekker van je router weer in het stopcontact te steken. Wacht een paar minuten en controleer opnieuw.
  • Als dat ook niet werkte, kan je ook proberen de stekker van je luchtreiniger uit het stopcontact te halen, 10 seconden wachten en steek vervolgens de stekker van je luchtreiniger weer in het stopcontact. Je luchtreiniger zal automatisch opnieuw proberen verbinding te maken met je Wi-Fi netwerk.
Onderdelen en accessoires
Onderdelen en accessoires

Vind originele reserveonderdelen of accessoires voor je apparaat in onze webshop en laat ze direct bij jou thuis leveren.